Sabah 5 suları birden kalktm lavaboya kostum saat 8 e kadar sureklı olarak gittim ve eşim kalktı işe gtti çünkü nolcagını bılmıyodum yürüyerek hastaneye gittim 1 cm açılmam vardı ve saat 11 e kadar dolaştım yürüdüm hep bu arada da suyum gelmeye devam edıyo sonra sancım cok yok baska doktora gittim benı doğurtan ebeme gttim yanı oda baktı 4 cm açılmam var hemen Doğuma aldı elhamdulillah kendı sancımı cktım saat öğlen 14 55 te prensımı kucağıma aldım ve 3 dikişim vardı cok kolaydı inş dizinde oyle olur bnm aksıyonum bu kadar 🙈🤗❣