Deletedmom667 bugun gittim cnm gercekten cok tatlı bir insan ve bilmiyorum ama herseyımle ılgılendı bir sürü test ve tahlil istedi kolay dogurabılmem ıcın egzersız onerdı esımede haftaya pelvık masajını gosterıcegını soyledı acıkcası yorumlardan cekınmıstım ama cok ilgili davrandı bana