Linaelf aynen canımbnde saglık calısanıyım .. Sordugunda cvp alıorsun ama bılgın hoksa sormazsan sana bırsey anlatmıyor..ama annenın bılgısı olmayabılır sonucta kndını bır doktora emanet edıyor 9 ay boyunca detaylu kndı anlatan bır cok doktor var... Sormadan anlatmıyor soylemıyor tek sorun o sorunca anlıo bılgılı oldugunu anlatıyor.. Blmeyenler napsın bırdeo var.. Subum eksık sunu baslıcam dıe bn soluyorum olur basla dıo halbukı bn demeden onun soylemesı lazım ama yok ılac vıtamın vs basla demıyor.. Su tahlıllerın zamanı geldı dıyorum bn kndım yaptırıyorum. Sonuc gosterıyorum kndı kndınıb doktorusun..birdesoyle birsey vaf. Bana doguöa gelcem skntı yapma dedi. Arkadasıma mesaı saatı dısında gelmiyorum demiş cağrı merkezindede oyle bilgi verıolar.. Diger arkadasıma sukadar ucretle gelıyorum demiş.. Oda kafa karıstırıyor o yuzden yedekte ozel muayenesı olan bor domtor tutuyorum her ıhtınalı karsı