Senaben ya açıkcası ben şöyle düşündüm belki maddi düşündün diceksiniz ama çok aşırı bitkisel bişeye alıştırmak istemiyorum bebeğimi bu ayarda devam ederim en fazla biraz daha büyüyünce ek gıdaya geçtiğinde lekeler zor çıkar bizim kullandğmız deterjanlara geçerim zaten diye düşündüm. Zaten deterjanı yeterli ölçüde atınca bide yumuşatıcı kullanmayınca çok sıkıntı olmaz die düşünüyorum