Seymaglc yorum yapmayacağım aslında ama dayanamadım😔 dil altı verecekler sana hap dedikleri o öncelikle lütfen soylediklerimden etkilenme çünkü gerçekten kişiden kişiye değişiyor inan.
Benim ilk gebeliğim de 10+2 de kalbi durmuştu ve dil altı verdiler düşürmek için. Bi aldım iki aldım üç aldım yok bende bişey ne ağrı oldu ne de kanama oldu aynı odada kaldığım diğer 4 ksii en fazla 3 4 dil altı sonrası ağrılı bı şekilde kanamalari oldu düşürdüler kimisinin çok ağrısı oldu tam o kanama esnasında ama kimisi de hafif adet sancısı gibi oldu. Ben ise o gün tam 10 tane dil altı aldım 😔 yinede düşmedi bebeğim. Kanama da olmadı ağrı da olmadı ertesi gün dil altı hiç vermediler bı sonraki gün yeniden baslayacaklardi. Benim artık sabrım kalmadı iyice psikolojim bozulmuştu düşün iki günde 10 kişi taburcu oldu gitti ben hala düşük yapmayi bekledim.. sonra ultrason istedim bide ne göreyim bebek karnımda erimiş 😔 yani anliycagin o ilaç bende ters etki yaptı rahmi kasmak yerine bebeği eritti karnimda hemen kürtaja aldılar.. o yüzden belki fiziksel bı acı hissetmedim ama psikolojik açıdan hala atlatamiyorum aklıma geldikçe.
Sen sakın korkma canım haftan küçük aslında seni direk kürtaj yapma imkanı var doktorunun ve inan bana kürtajin hiç açısı olmadı hissetmedim. Benim haftam büyük olduğu için direk kürtaj yapmak yasaktı o yüzden düşük yaptırmaya çalıştılar ama sana neden böyle yaptırmak istiyorlar anlamadim