Matmazelll Aysegolcuk amin inşallah😍sancı gelcek diye hergün yatarken bekliyorum sabah kalktığımda bugünde doğuramadım diyorum 🙄beklemekten artk sıkıldım hareketler zor oluyo ağrılar 🙄
Aysegolcuk Sezgin bana gününde gelmeyecek gibi geliyor kız bebeği geç geliyormuş diyorlar 🙄 ama hiç belli olmaz birden gelir keşke şimdi gelse çok sabırsızım canım ya aynen benimde moralim bozuk hiç bişey olmuyor 😞 eski halimi çok özledim
Aysegolcuk istkizannesi bende saymak istemiyorum canım 😂 son 10 🙏 sağlıkla kucağımıza alırız inşAllah ❤️❤️
Aysegolcuk Ozge_acg bişey söylüyorum bana gülümsüyor senin dediklerin normal diyor 🙄 hiç bişey söylemiyor sunu yap bunu yap diye
Bayrak34 istkizannesi bizdee 15.05. Sezeryan gününe karar verdik 🤗ana korkuyorum aniden gelecek diye ☺️sizin normal doğum tarihiniz mayısın kaçıydı acaba?
Aysegolcuk Purelove bencede canım ama insan bişey söylüyor ya kötü bişeyse Allah korusun umursuyorlar mı sanki 🙄