Aysegolcuk Nurky Bende gelmesini çok istiyorum ağırlaştım yoruldum artık 😞 bazen diyorum karnımı okşayınca kızım ne zaman gelmeyi düşünüyorsun diye 🙊😂 hanim efendinim keyfi yerinde gelmeyi düşünüyor ❤️
Aysegolcuk Ozge_acg benim karnımada kramp girip duruyor vajinam çok Ağrıyor dayanamıyorum artık 😞 şimdi gelmesini çok istiyorum biran önce gelse mis kokusunu içime çeksem😍
Sezgin Aysegolcuk son 9 öyleeeceee bekliyorum bakalım ne zaman gelecekler 😁nihayet biizm ayımız da geldi. Eskisi gibi zayıf olacağım diye içimde tarif edilemez bir mutluluk var allahım ne zormuş şişman olmak🙈🙈
Aysegolcuk Sezgin bana gününde gelmeyecek gibi geliyor kız bebeği geç geliyormuş diyorlar 🙄 ama hiç belli olmaz birden gelir keşke şimdi gelse çok sabırsızım canım ya aynen benimde moralim bozuk hiç bişey olmuyor 😞 eski halimi çok özledim
Aysegolcuk istkizannesi bende saymak istemiyorum canım 😂 son 10 🙏 sağlıkla kucağımıza alırız inşAllah ❤️❤️
Bayrak34 istkizannesi bizdee 15.05. Sezeryan gününe karar verdik 🤗ana korkuyorum aniden gelecek diye ☺️sizin normal doğum tarihiniz mayısın kaçıydı acaba?