Damla54 evet canım lekelenmeler olunca
Damla54 evet canım ben şu an 9+3 teyim cumartesi günü kanamam olduğunda doktora gittim kese etrafında kanamam olmş dinlenme ve progestan dedi oksapar iğneyi ise daha önceki düşük ve kürtajlarım sebebiyle kullanıyorum, bakalım hayırlısı inşllh bir sıkıntı olmadan bu dönemi atlatırız🤲