Ar
Ruya canım ben 3 ay diyet yaptım ama istisnasız yani ne öğün atladım ne kaçamak yaptım yinede kontrol edilemedi ve insülin kullandım. Bu arada her öğünü aç
Tok ölçtüm 3 ay boyunca. Günde 8 ölçüm 4 iğne 12 delik ama oğlum 3 kilo doğdu sorunsuz. Diyeti istisnasız uygulayın ölçümleri zamaında yapın, öğün atlamayın tok bile olsanız listede yazanı tüketin hiçbişey olmaz. Sevgiler...