Kızlar şeker yüklemesi yapldi ve şekerim.cikti. doktorum endokrnolojiye yonlendirdi. Pazartesi gideceğim insallhta orda tekrar kanimiza bakiyolarmi giden oldumu daha önce ? Sonra diyet veriyolarmis işte bu zor olcak. Doğumda sezeryanmi oluyor bilgisi olan yazabilir mi