Arslande canım zaten normal planlı gebeliklerde de ilk seferde olacak diye bir şey yok.bir arkadaşım tam 9 ay denedi artık pes etti ve o ay bebiş oldu.biraz da psikolojik,çok takılma,stres olma,birlikte olduktan sonra hemen ayağa kalkma hatta o gece öylece yat.çok hurafe gibi geliyor ama doğru şeyler bunlar.problem yoksa illa ki olacak takılma sakın😉