Arslande canım bizde 6,7 ay istedik olmadı çok kafaya takıyordum bizde de bir sorun yoktu kafaya takmayı bırak ve kendiliğinden hamile kaldığını göreceksin sonra 3 kere üst üste hamile kaldım . Çocuk olmadan da eşimle mutluyum sonuçta Allah ne zaman nasip ederse olur sen ne yaparsan yap nasibinde yoksa olmaz. Allah sanada en kısa zamanda hayırlısıyla bir evlat verir inşallah 😍😊