Tugcehar87 Arslande biz iki sene denedik 4 ay çok az rabbim zamanını bilir dua edin allah kimsenin kollarını boş bırakmasın
Cburc Ben iki ay korundum istemiyordum onun etkisiyle 2 ayda hamile kalamadım hiç üzmedim kendimi sürekli eşimin yengesi arıyordu hamile misin diye gülüp geçiyordum herşeyden önce o baskılamadan kafanı uzak tutmak kendini boğma ❤️
Arslande Cburc ya aslında heyecanlanıyorum böyle hayallere dalıyorum stres gibi değilde adet olunca canım sıkılıyor 🥴
Arslande Cburc ya zaten o soranlar ayrı bi dert olsa zaten göreceksiniz kilo almaya korkuyorum kilo alsam hamile misin zıkkımın dibi yemek yedim et oldu but oldu bi susun ya diyemiyorum onların siniri daha büyük 😡
Berary Arslande ah canım sen daha yolun başındasın. 4 yıl deneyip olmayanlar var dur bismillah. Ben 6. Ayımda gebe kaldım. Her ay deli gibi yumurtlama günlerini takip ediyordum. Hamile kaldığım ay şehir dışına çıktık. Yumurtlama günüm geçti eşimede dedim bu ay birşey bekleme kaçırdık dedim. Sonra kafama takmadım. Folik asit kullanıyordum. Adetim gelmeden bir gün önce test yapmaya başlayan ben adetim geçtikten 4 gün sonra yaptım o ay. Düşün o kadar umrumda değildi. Kısacası kafana takmadığın ay oluyor
Arslande Berary darısı bana ne diyim konusup kendimi ferahlatmaya ihtiyacım var eşimle konusunca ikimizde teselli edemeyince konusmuyoruz sanırım sıkılıyorum 🤦🏻♀️😅
Birkalpdaha Arslande benim de korunmadan 4ay sonra oldu canım moralini bozma daha çok yeni sayılır bir de en önemlisi olmayacak psikolojisine girme kendini rahat bırak kafandan bu düşünceyi at akışına bırak🤗
Arslande Birkalpdaha olsun artık diye canım sıkılıyo kendimi olumlamaya çalısıyorum. Aradan zaman geçince tekrar aklıma geliyo 😅🤦🏻♀️
Zehralismail Geçtiğimiz yıl istememize rağmen 7 ay sonra hamile kalabildim. Sonra düşük yaptım. Tekrar istedik ama olmadı. En son karar verdik kürlere başlıcaktık. Bu ay dinlenelim kafamızı toparlayalım önümüzdeki ay kürlerede başlarız. Çocuk çalışmalarına da. Ve önümüzdeki aya girmeden hamile kalmışım. Çünkü o ay hiç hamile kalıcam diye düşünmedim istemedim. Hatta yataktan çıktım gittim duş aldım. Önemsemedim. Çünlü düşünmüyoduk. Gerçekten herşey beyinde bitiyor. Ama şuan düşük riskim var. :(
Zehralismail Zehralismail üstelik ondan önce de klomen ve ovitrelle tedavisi oldu. Ama hanilelik olmadı. Hormon değerlerimin hepsi iyiydi idealdi. Herşeyi düşünmeyi bırakınca hamile kaldım
Birkalpdaha Arslande benimde öyleydi ufak bi tatil kaçamağı yapmıştık orda tuttu kafa rahatlayınca heralde🙈😅
Cburc Arslande maalesef insanlar cok acımasız. Kendi kendini telkin et sakinleştir bol dua et ben Baska bişey yapmadım 4 ayı eşim dahil dar etti seni anlıyorum
Kovaburcu Arslande hiç bir sorunumuz yoktu bizde 4. Ayda oldu hemde beklemiyodum senin gibi olmuyor diye 😂yılmadan yap ,2 günde bir yap ,yataktan kalkma yaptıgın gün uyu ,adetten bi kaç gün sonra başla hep yap 😀
Neslihant Arslande uzulme cnm 4 ay cok kisa bir sure bizimde 7 ayin icinde oldu nasip bu işler kismetinizde ne zaman vrsa ozaman verir rabbim en hayirli sekilde insallah
Pinkk30 Canim yaaa ahhh 4 ay diyosun 😊😊 degil inofolic en alasını kullansanda şu kafada bitirmedigin surece olmaz bak o kdar sey ictim yedim denemedigim hicbirsey kalmadi belki herkesten duydun ama gercekten doğru kafamda bitirdim umudum bitti olmuyo dedigim ay gebe kaldimm ve eminim ki bu sozlerimi untma aynısını sende yasicaksin allah kalbine gore versin 🙏🤗
Mrv91 Arslande canim ben de 6. Korunmadigimiz ayda hamile kaldim. Hem de hic beklemedigimiz gunlere dikkat edemedigimiz aydi. Yillik izne çıkmıştık önce eşimin memleketine ordan kendi memleketime ordan da 3 günlük tatile gitmstik. Yine hamile kalmadigimdan emindim ama tatile gtmeden önce erken belli eden testlerden yaptm negatif çıkmıştı. Tatilde adet zamanima denk geliodu. Tatilim ziyan olmasin die sonuç da negatif çıkınca adet geciktirici içmeyi bile düşünmüştüm. Sora tüm adet duzenim bozulur hamile kalmam iyice zorlaşır die içmedim vazgeçtim. Ama megerse o tatilde hamileymisim. Seni cok iyi anliyorum denemeye başladığımız ilk ay hemen hamile kalcakmisim gibi bi heycan vardi icimde. Olmayan aylardaysa kesin bi sorun var die içi içini yiyo insanın. Umutsuzluga kapılıyo. 4. Ayda ben de öyle olmustm. Yani uzun lafin kisasi bu hamilelik işi en cok rahat kafa istiyo. Nasil olsa bu ay dikkat edemedik bu ay tutmaz ddigm ayda tuttu. Biliyorum o kafayi rahat ettirmek zor ama her sey senin elinde.
Arslande Mrv91 düşüncelerim birebir aynı seninle ilk ay hemen olacakmış gibi geliyordu çok tuhaf 😅 sizlerle konusarak kafamı rahatlatıyorum sanırım 😅😃🙈
aysssmt Arslande boswer hic dysunme her seferinde acaba oldumu hamile kaldim mi dersen olmaz bi arkadasin bole dort sene olmadi doktir senin bi sikintin yok vucudun istekli stresten dolayi olmho demis dort senenin sonrasinda sonunda boswerebildi simdi iki cocugu var. iliskiden sonra o amudada kalksan bisey ifade etmez bn ona inanmiyirum bn hic ole bisey yapmadim hememn de hamile kaldim bence stres kaygi acabalari kenara birak surekli adet oldum mu diosan bu yuzddn kalamio olabirsin dedigin gibi saglik sorunu yoksa
Hzlhakko Arslande evet kendin demişsin 4 ay oldu diye bilimSel olarak bile 1 sene bekleyin diyorlar ama illa ki tavsiye istiyorsan canım benim gibi 1,5 sene boyunca neden diye sormayacaksın tamamen unutucaksın olucak neden olmasın ki tedavisi var diye düşüneceksin binlerce insan var 3-5 sene tedavi gören Allah’ın gücüne gider sadece dua et allahtan hayırlısını iste ve rahat bırak hamile kalmak için ilişkiyi görev gibi görme akışına bırak
EmirkaanBatuhan Arslande 2 hamileliğimde 8.ayda oldu bende aşırı stres oluyordum neden olmuyor diye demekki vakti zamanı varmış böyle diyenler oluyordu banada olur kafana takma diye ama yinede takıyordum ilki kendiliğinden oldu ama 2. De ovülasyon testi kullandım kullandığım işk ay hamile kaldım
Arslande EmirkaanBatuhan vakti var diye düşünüyorum olmayınca ama heves işte aklımdan arada çıksada genelde geliyo düşüncelerime 😅
Arslande Cburc eşim çok şükür bana baskı yapmıyo hatta daha başlamadan teste gitti allahtan bişey çıkmadı sadece ikimizden biri bazen soruyo neden olmuyo diye diğerimiz aman boşver diyo bu dengeyi kurdukta düşünüp duruyoruz işte 😅🤦🏻♀️