Arslande ohoo 4. Ayda sıkılırsan ben dr a gitmiştim doktor bile bana kızdı bebek ilk deneme de tak diye olacak birşry değil diye ,horon testlerini yaptır prolaktin önemli yüksek ise yumurta yapısını bozabiliyor testlerin ve muayenen de birşry çıkmadıysa geeeksiz panik yapma