Deletedmom128 TubaMustafa Canım sakin ol. Su gelince bebeğin enfeksiyon riski oluyor. O yüzden doktoruna ulaşmaya çalış ve mutlaka hastaneye git. Orda antibiyotik serum takılır enfeksiyon riskine karşı. Allah yardımcın olsun 🙏🙏🙏
Pnr_jr TubaMustafa Canım bu önemli henüz erken sayılır su seviyeni görmesi lazım doktorun. Ara zaman geçmeden.
Ayserhnckn Haftası çok erken değil sakin olun ve hastaneye gidin biran önce birde bol bol su İçin sanırım oda etkili oluyor öyle okumuştum. Allah’ın izniyle bir şey olmayacaktır
TubaMustafa haticenur1 Deletedmom128 Ayserhnckn yatışım yapıldı yarın Sezeryan olacak makat pozisyonunda çünkü
Serifeehorasan Pnr_jr peki 38 de suyun gelmesi normal değilmi benimde bugun suyum geldi sanki hafif pembemsi
Deletedmom128 TubaMustafa bebeğinin kilosu yerindeyse haftan çok erken değil 😊 hayırlı doğumların olsun
TubaMustafa Modies yatışım yapıldı doktor henüz gelmedi tam da 1 mayıs a denk geldik 😅 Açıklık yokmuş bebek zaten makat pozisyondu muhtemelen yarın sezaryen olcak Ciğer geliştirici ve antibiyotik verilecek
Modies TubaMustafa ay hadi inşallah sağlıkla gelirse gelsin de nasıl gelirse gelsin ☺️🥰 ben de sizinle heyecanlı bir şekilde bekliyorum
TubaMustafa Deletedmom128 çok sağolun 2400 dü son kontrolde. HFtasına göre gayet iyiymiş ama bakalım artık
Deletedmom128 TubaMustafa benim kızımda 38 de 2800 doğdu çok şükür sağlığı yerinde. Önemli olan da o sağlıklı olsunlar 🙏