Canan_ Yasemincifci kasılmalar başladıysa çok uzatmaz diye düşünüyorum banada vuruyo geceleri yalancı sancılar
Canan_ Veten o nasıl oluyor canım? Bence ayaklarını sık sık kaldır, artık son demlerdeyiz istiraate ihtiyacımız var
Duygu0655 Canan_ Az kaldı ama bende a kaldım ☺️🥰 aynen canım ya benimde akşamları kasılmalar vuruyo Karnımın alt tarafı acımaya başladı
Canan_ mrsssblt 😂😂 bizimkide öyle vAllaha hep toplanip duruyo yada sagdan soldan yardırıyo🙈 kız bebekleri daha aktiv oluyo demek . Sağlıcakla gelsinier 🥰
Kahramanlar Canan_ ben bide video çekip eşime attım şok oldu karnımda kolu bacağı heryeri belli sıpanın
Kahramanlar Yarın nst var 35 haftalığız biz daha 15 Mayıs’ta alalım dedi dr ama böbreklerimin durumu kötü üroloji dr bulantı olunca gel muhakkak dedi piskolıjik mi bilmiyorum bulantım var bugün böbrek su sızdırır organlara dağılır hayati risk oluşturur dedi erken doğsun istemiyorum bulantımı söylesem mi söylemesem mi bilmiyorum 🤷♀️
Canan_ Kahramanlar Canım bebegini riske atma, bende olan biteni soyle sonucunda sen pisman olmayasn. Rabbin hakknzda en hayrli olani biliyor sen bunu hep aklnda bulundur oyle hareket et ❤️
Canan_ Kahramanlar ahahaha😂😂 bende aynisini yaptim, hatta karnimi yaglamistim catlaklar icin, yagli oldugu icin daha da bi gozuktu videoda 🙈🥰
Canan_ oznuryalcn olsun daha güzelii 🥰 bende sakinim acikcasi, oyle cok bi korku yok icimde doguma dair nedendir bilmiyorum🤷🏻♀️
Arife3507 Pembepatik bende bugun 36 hafta oldum. Acaba bebek kanala ne zaman iniyor yada indigini anlar miyuz ki
Pembepatik Arife3507 Nefes alırken zorlanirken bir zaman sonra rahatlama oluyor .Ben iki oğlumda da öyle anladım. Kizim nasıl olcak bekleyip gorcem😊
Meliketab 3 gün sonra kucağımda inşallah kızım 38+1 haftalığız bugün geçen hafta 3400 gram demişti bakalım kaç kilo doğacak prensesim
Canan_ Meliketab masaAllah kuzum🥰 bizimki daha bi minyon❤️ Saglklari yerinde olsun da, daha da bisi istemem🤲🏼
Canan_ Panfiki bende de var canm bel ağrısı , kasık ağrısı 🤦🏻♀️ Benim ki de norma demisti bakalm artk 🥰