Canan_ valla ben hala çok güzel uyuyorum ya 😂 akşam yatıyorum sabaha kadr uyanmıyorum 5gibi Bi wc sonra yine 9a kadr uyuyorum 😂 sancım da yok yani ara, ara kasıklarımda baskı hissediyorum ama sancıymış gibi düşünmüyorum hiç önemsemedim onları😂 hep böyle sancım yok yok diyorum Allah beni Bi çarpacak al sana sancı diye inim inim inletecek var ya tırsıyorum