Bende ombre var kendi dip rengime çok yakın olsa da ben aradaki farkı anlayabiliyorum , kuaförcüğüme sordum böyle böyle napıyorsun bu durumda diye oda eğitim alıyoruz bu konu hep tartışılıyor bitkisel kullandığımız sürece zararı olmadığı öğretildi bize dedi eğitimlerinde hatta bir gün doktor bi müşterisine yapma zararlı demiş bir kaç zaman sonra aynı kuaförde doktor ve müşteri pişti olmuşlar ikiside gebeymiş ve ikiside saç boyatmış 😁 Nasıldı imamın dediğini yap yaptığını yapma mı 🙄🤭😁bir sürü gebe doktorum var bana gelen dedi ayrıca.