Hande2017 Deletedmom67 Organik bitkisrl boya yaptırdım hem sıfır kokusuz hiç yakmıo hemende tutuyor boyanın rengi bir sorun olmadı çok şükür..
DilekVolkan Hande2017 merabalar ben de boyatmak istiyorum artk 22 haftalık olduk beyazlarım cokk fazla hangi bitkisel boyayı kullandınız acaba
PembeLia Deletedmom67 Aynı dertten muzdaribiz, hiç bu kadar dip boyam gelmemişti ama ben cesaret edemiyorum ne biliyim normal zamanda bile zararlı Doğumdan sonra direkt kuaföre atıcam kendimi o kesin. ☺
PembeLia Deletedmom67 Katılıyorum, sanki herkes dip boyama bakıyormuş gibi hissediyorum hazırlanıyorum makyaj yapıyorum ama saç diplerim simsiyah.🙈🙈
Tugceates Deletedmom67 iki gün önce sordum doktoruma kanıtlanmış bir zararı yok üç ayı geçince bitkisel boyalarla boyatabilirsin dedi ben boyatıcam hem sarı kullanıyorum hem beyazlarım var bu arada kuaförüm boyatmayı düşünürsen lorealin inoa diye amonyaksız bir boyası var doktorun izin verirse onu tercih edebilirsin attık çoğu kuaför kullanıyor bu boyayı
Betussss Ay bende sarı saçlıyım daha 6 haftalığım dibim çıktı siyah turuncu sarı diye gidiyo😂kezban gibi kaldım bnde boyatıcam en azından kızıllıklarımı yok ettircem dibe temas ettirmeden🤦🏼♀️
Pamukdeniz Deletedmom67 bende aynıyım 🙈 ama yaptırmayayım diyorum doktorlar bitkiselde olsa sağlıklı bulmuyor