srpaca Valla canım 34 haftalık hamileyken suyum geldi doktor yatış yaptı antibiyotik tedavisine başladı mikrop kapmasın diye her neyse
11den 11e vurulması gereken antibiyotik biri geldi12 de vurdu biri 1 de kafalarına göre vurdular bende antibiyotik ne kadar faydalı suyum da sürekli geliyo diye doktora alalım artık dedim benim sadece kendimi düşündüğümü söyledi eğer kendimi düşünen Bi anne olsam böbrek ağrısı yüzünden yerlerde sürünürken ilaç alırdım doktorla tartıştık başka Bi doktor da bilmiyorum eşimin tayini yeni çıktı yer yurt bilmiyorum diye o doktora hastaneye mecbur kaldım doktor cuma alalım madem dedi ordaki hemşireler ebeler gelip gidip illa aldırcan yani dedi durdular doğum yaptım oğlumun hiç bir sorunu yoktu ama meğersem Bi ml suyum kalmamış kordon boynuna dolanmış ilk nefesi de alamadığı için ciğerleri yaş kalmış sırf bu yüzden 9 gün oğlumdan ayrı kaldım bide normal doğum için süreli alttan baktılar daha 35.haftamdaydım uzun oldu kusura bakma ama çok dertliyim bu konuda