Prens_annesi Kızlar bişey sorucam 3 hafta önce doktora gittim bebeğin kilosuna 1.300demişti dün gittim 1.350gram dedi 3 hafta da 50 gram çok az değil mi bide İzmir Bucada düzgün bir doktor varmı
Ersozburcin Prens_annesi yanlış ölçün olabiliyor cnm. Bana doktorum doğumda 500 gr altı üstü çıkabilşr dedi.
Prens_annesi Esra7261 Doktor da bişey demedi dünden beri uyku uyuyamıyorum kafam karıştı napcamı bilemedim
Esra7261 Prens_annesi neden sormadınız keşke sorsaydınız. Doktorun nosu varsa mesaj atın içiniz rahatlar
srpaca Prens_annesi doktor belki farketmemiştir canım yani önceki kontroldeki kiloyu hatırlamamıştır takip edememiştir bence Perşembe için randevu alabiliyorsan al hem tekrar baktır hem de söyle doktora
Prens_annesi tubasd 32+2deyim canım ilk oğlum erken doğdu buda erken olabilir dediler eğer öyle olursa 3 haftam var doğuma ve 3 haftada sadece 50 gram almış
tubasd Prens_annesi stres cok etkiler cocugu cok su iciyorsundur muhakkak yumurta 2 tane yemeye calis canim 2 bardak süt ic ve bol yesillik ye alir kilo Allahın izniyle
Reykzy İkisinden birinde yanlış ölçüm yapmıştır ultrason her zaman tam tahmin tutturamıyor kafasını göbeğini ölçüyor ultrasonda tahmini bir rakam söylüyo tabi doktor bu ölçümü kendi ayarladıgı için tam tutmuyor
Prens_annesi srpaca Özelde başka Bi doktora sıra alim istediğimi sorayım devlette pek bilgi vermiyorlar
srpaca Prens_annesi karataşa ata sağlığa falan gittim de o tarafta Tınaztepe mi yakın oluyor ona iyi dediler sanki canım
Reykzy Prens_annesi sıkma canını nolıcak sağlıklı olsunda bi problem olsa söylerdi 3 kilo doğsa nolur doğan büyüyo zaten bende çok takılıyordum artık bunaldım
Prens_annesi srpaca Ataya asla gitmem canım oğlum la ben ölümden dönüyorduk tınaztepe dende memnun kalmadım
Prens_annesi Reykzy Ya canım çok kilolu Bi bebek beklemiyorum zaten ilk oğlum 35+4de 2. 300 gram doğdu ama 3 haftada 50 gram alması kafama çok takıldı
Reykzy Prens_annesi oda erken doğmuş alırmış daha dediğim gibi başka bir hastaneye ultrasona gir için rahatlasın doktorunu değiştir