Btl42 hep jilet yaptıysanız bu hafta da asla ağdaya başlamayın derim :( ben hamilelikten önce de ağda yapan insandım 35 haftalık oldum hala ağda yaptırıyorum fakat bu aydan sonra acısı dayanılmaz hal eldi vücûd geriliyor ten hassaslaşıyor:( kendinizi kasarsınız kıl kökleriniz iyice kalınlaşmıştır benden tavsiye :( bebeğinize ve size yazık kasıyorsunuz kendinizi acıdan ister istemez