Nilaysaruhan Kesinlikle al ben daha önceki doğumumda almıştım ben sormadan dr um dedi ya korse giy yada sıkı şekilde sar karnını diye benimki de sezeryan herkes bana nasıl rahat hareket ediyorsun diye şaşırmıştı. Yıkamak için çıkarınca kımıldayamıyordum .insanı dik tutuyor karnın oynamayaınca rahat oturup kalkıyorsun. Bence marka çokda mühim değil . Önemli olan sıkı olması . Karın hem daha çabuk küçülüyor