GulsunA Mrb kizlar bebegim dönmüs sukurler olsun, hic umudum kalmamisti ama yanilmisim. 38+2 haftaligim ve yeni dönmüs 👍🏻 Ama ben hic hissetmedim ne tuhaf 🤷🏻♀️
Aysegolcuk GulsunA ayni haftayız canım🙏😍 bebeğim 34 haftadan beri başı aşağıda ben hissediyorum yürüyünce Ağrılık oluyor sağlıkla kucağımıza alırız inşAllah 😍😍
hunilimom GulsunA benimde dönemdi doktorum 36 ya kadar zorda olsa kendi döner dedi şuan 35 im özel şeyler yaptınız mı egzersiz vs bana karnım o ovala dedi sadece
GulsunA Omrnhatunu Canim internette gördügüm hareketlerden yaptim yani girgir yapar gibi öyle durdum biraz (günde bi kac defa). Ve Insikak suresi var onu dinlettim kulaklikla bebege. Kendimde okudum ve secde ettim
Hamile41 Benim 26 da dondu 30 um guzel bir dogum olcak dio doktor insallah oyledir ben donerken anladim ama dönme oldugunu anlamadim ilk gebelik cunku :) sag tarafim kocaman oldur icimden birsey akar gibiydi nefesimi kesti
GulsunA Aysegolcuk Amin insAllah canim🤲🏻🥰 Ya ben cok stres yaptim dönmeyince cunku bu 3’uncu hamileligim, digerleri normaldi buda dönmeyince korktum cunku sezaryen istemiyorum. Ama sukur 🤲🏻 Evet simdi bende hissediyorum o agirligi 😅😅
GulsunA busrabx Döner insAllah canim vallah dedigim gibi girgir yapar gibi durdum bi kac gün (gunde 2-3defa) ve Insikak suresi onunda faydasi oldugunu dusunuyorum, hem bebege dinlettim kulaklikla, hemde kendimde okuyum secde yaptim😊
Aysegolcuk GulsunA Ay maşAllah 😍 bu benim ilk gebeliğim ben suan yurtdışındayım burda sezeryana karşılar bebek dönmese bile ebeler kendileri döndürüyorlarmış mecbur olmadığı sürede sezeryan yapmıyorlar canım Türkiye’de bebek dönmese hop sezeryan olacan saçma ya🙄🙄
busrabx GulsunA canim bide bebeginin dondugunu hissettin mi mesela ben duz yatinca kafasi yukarda midemin orda goruyirum anliyorumda
Aker_ailesi Bende 32 haftaligim ama hayla bebegim donmedi bende merak ediyorum ne zaman doner diye persembe bugunu gitcem kontrolum var doktoruma sorcam
GulsunA hunilimom Karnimi ovaladim evet ama fazla degil cunku aklima gelmiyodu karin ovalamak 😀 Benim icin artik cok gec saniyodum ama degilmis, seninde döner insAllah🥰
GulsunA Aysegolcuk Evet evet bende fransadayim öyle biliyorum 😊 Hayirli dogumlar nasip etsin rabbim cumlemize 🤲🏻