nimett Elifimm ben üç haftada bir canım çokta takma stres etkiler bebeğini nasibi varsa hicbirsey olmaz Allah’ın izniyle
Elifimm nimett gitmeden duramıyorum ama kendime engel olmam lazım, bu arada ilki tüp bebekti düşük yaptım bu bebişimde kendiliğinden oldu çok şükür. Rabbım herkese saglıklı evlatlar nasip etsin senın bebegınde hayırlı olsun inşallah
nimett Elifimm sagol canm seninkini de ins hayırlısıyla alırsın kucağına ama takma bende olsun diye çok taktım Olmuyacak sanıyodum ama en azından hamile kalabiliyoruz bu bile çok büyük bi şükür sebebi
Melbas nimett benim dün 12+3 dü. Gittiğim doktor çok küçük belli olmaz dedi. Ablamda aynı zamanda gittiğinde %99 erkek demisti ve doğru söylemiş. Benimki söylemedi. İkiz hamileyim birini görür gibi oldum ama söylemicem 1 ay sonra öğrenirsin dedi gönderdi.
nimett Kbrtrn kısmet artık evlat fark etmiyor ama ilk çocuk olunca insan hazırlık yapmak için sabırsızlanıyor
Kbrtrn nimett Evet öyle oluyor tabiki. Sağlıklı olsunlar da hayırlısıyla inşallah gerisi önemli değil 😊
Dorukunannesi95 nimett minik de bir pipi gosterdi valla ikna olduk yani😂 benim tarafimin da esimin tarafinin da ilk erkek torunu olacak herkesde bayram havasi degisirse ne olur düşünmek bile istemiyorum 😀
Dorukunannesi95 nimett kiz klitorisi olmayacak kadar erkek pipisiymiş😊 artik değişmez diye de bastırdı