nimett
nilaylaylaylay
espalp aman diyeyim kızlar.Benim ve birçok arkadaşın başına geldi.12. hafta hem de son model cihazlarla bakan üstelik perinatolog erkek dedi.14. hafta kendi doktorum (30 yıllık kadın doğumcu)erkek dedi.18. hafta kız gibiler başladı.21. hafta detaylı ultrasonda kız olduğu kesinleşti. Bir tahmin yürütüyorlar ama yanılma payı da çok yüksek.Kimilerinin tutuyor.2 ihtimal var zaten o kadar da olsun.Her halükarda 21. hafta detaylı en yüksek oranda doğru sonuç veren kontroldür.