Kahraman35 Basaksmrdyn yaaa. Bi kaç arkadaşım aldı memnun diye düşündüm ben de Birinin çocuğu 3 yaşında hala rahat kullanıyor. Aslında tayinciyiz park yatakla bunun arasında kaldım.
Basaksmrdyn Kahraman35 arasında kalınacak pek bir şey Yok 30 kadından 28 i park yatak diyorsa bence hiç düşünme derim 👍🏻☺️
Basaksmrdyn Kahraman35 bende asker eşiyim tayin olayı varsa hele mobilya falan hak getire😂 kendine iş arıyorsan o ayrı ☺️
Tugba378 Nafiye ben ikeadan mobilya beşik aldım Solgul model. Beklediğimden çok daha güZelmiş çok sevdim. Park beşikleri beğenmiyorum.
Nafiye Tugba378 aynen ben de dün her yeri gezdim ayaklarım şişti 🙈park beşik kullanışlı olabilir ama güzel değil ya için sinmeyincede insan mutlu olamıyor ilk bebişim zaten hep içimde ukte kalırdı mobilya beşik çok güzel bi beşik aldım paşa yatağı gibi 😂
DamlaKck Nafiye Ben mobilya beşik almıştım. Oğlum şu anda 2 aylık, şimdiki tecrübem olsaydı yine mobilya ama mutlaka anne yanı bir beşik tercihe ederdim.
Nafiye DamlaKck asansörlü anne yanı mobilya beşik aldım ve Harika bi beşik görseli içi muhteşem 😊park beşikleri sevemedim ya en kalitelisi mobilya fiyatın da idi ama yinede basit duruyor du
birdirbir Bu 3. Çocuğum. Hiç tereddüt etmeden yine park yatak tercih ettim. Oda yapmayacaksanız bence en mantıklısı. İlk zamanlar üst kademe, biraz büyüyünce alt kademe. Ahşap olmadığı için kafasını vurdu çarptı derdi yok. Sallanabiliyor. Hantal değil, portatif. Taşınabiliyor kolayca. Artık naylon kullanmıyor çoğu. Tabi fiyatına göre kullananda vardır. Kumaş olduğu için sallanırken haşır huşur ses çıkarmıyor. 3 yaşına kadar yatmıştı benim çocuklarım. 3 yaşından sonra da kendi beğendiği oda takımlarını aldık. Görüntü olarak güzel değil kısmına katılmıyorum. Nevresim takımı, cibinlik vs ile gayet güzel duruyor zaten. Minicik bebek. Daha ne olsun diye düşünüyor insan. Kaliteli bir park yatak tercih ederseniz, asla pişman olmazsınız...