Kahraman35 Aynısı bende var instagramdan 400 TL’ye mi ne yaptırmıştım en büyüğünü , ayakları yamuldu bile, elleri ayakları hep sıkıştı kızımın büyüdüğünde ve çıkartamadığında ağlayarak uyandı çünkü o korumalıklarının içinden geçebiliyor. İnan ki kardeşim park yatak aldı ben pişman oldum. Şimdi ikinci kızım olacağı için illi annemle uyuyacak be iki kişilik bazalı yatak alacağım istersen fotolarını atayım sana ayaklarını gör iki yılda noldu üstteki zıbınlık tahtası oynuyor. Ben memnum kalmadım🤷♀️