Kumru82 Merhaba arkadaslar sabah uyandıgımda boynum saçlarim ve göğüs bölgesi resmen ıslak uyanıyorum hamilelikde gece terlemesi oluyormu dün dr a sormadım iki üç gündür böle terleyenler varmı
Selam12 Kumru82 merhaba bende 5 haftalığım bende de oluyor birde bişey dicem ben 5+3üm ben kese gözükmedi bugün sizde gözüktü mü acaba
Melisecmel Kumru82 yok kız bisi yok yinede için rahat etsin diye doktoruna dersin kontrolunde onda normaldir dicektir içini ferah tut bol bol dinlen terlediginde usutmemeye dikkat et soğuk alırsan iyi olmz senin icin
Kumru82 Cigdemmmm oluyor hatta dün keseyi görmeden önceye kdr hep korktum sol kasıgım ağrıodu dıs gebelik mi acaba diye sol kasıgım cok ağrıyor bel ağrısı daha pek hissetmedim canım
Kumru82 Selam12 Gördüm canım bende kesede bebekde göründü cok şükür kalp atısı iki hafta sonra senin betan kacdi ve son adet tarihin ne
Cigdemmmm Selam12 evet canım bugün gördük bebekte göründü ama kalp atışı için 2hafta sonra gidicez. Beta hcg belli seviyeye ulaşınca görünüyor
Selam12 Kumru82 son adet 23.03 en son beta 21.04 tarihinde 329,90dı yarım bi sağlık ocağına kan vereceğim