Selam12 ben 7 +3te ilk defa gittim küçük bi kese var başka bi şey görünmüyor sağlık ocağında 4 haftalıkken öğrendiğimde 1 hafta sonra gidebilirsin muayeneye demişti , o zaman gitsem heralde kese bile görülmezdi , şu an bile belli belirsiz daha zaman var diye düşünüyorum :) 12 haftadan sonra hatta 1 ay sonra giderim bi daha çok ultrasona girmemeyi tavsiye ediyorlar ve 12 gibi her şey daha netleşiyor , araştırdğıma göre 7 haftaya kadar hatta 7 de bile yalnızca alttan muayeneyle görülebiliyormuş bazen endişelenmeyin