Bahadir ben de yaptıranlardanım.Açıkçası sonradan çıkacak kötü bir sürprizi göze almak istemedim.Doktorum da önerdi.Şöyle de bir şey var.4 kız arkadaşız.İkisinde yüklemede şeker tespit edildi.Benim dün temiz çıktı.Bir arkadaşım da test gününü bekliyor.Yani çıkmayadabilir ama çıkınca da hayat kurtarmış oluyor.Ha derseniz ki ben zaten un,pirinç,şeker,meyve vs zaten hiç yemiyorum ona bir şey diyemem.
Yalnız karar verir de yaptırırsanız o gün yalnız gitmeyin.Açlık,birden şeker yüklemesi filan biraz bünyeyi zorlayabiliyor.