Bahadir az önce hastaneden geldim. Bugün yaptırdım. Bende şeker çıkacağını hiç düşünmüyodum. 5bucuk aylık hamileyim ilk 5 ay hiç kilo almadım, 5aydan sonra 1,5 kilo aldım. 53le hamile kalmıştım zaten. Tatlı hamurişi tadımlık tüketirim o da arada. Ablamın 3 çocugu var her hamileliğinde 20 kilo aldı. Şu an yaklaşık 100 kilo. Onun hiçbi gebeliğinde şeker çıkmadı. Bana bende çıkmadıysa sende hiç çıkmaz yaptırma falan diyodu. Ama bende çıktı işte. Hiç belli olmuyor. En azından şu an nasıl beslenmem gerektiğini bilicem