Nursemom BFerayeY haklısın kuzum. Bende sen enfeksiyon riski deyince baktım netten enfeksiyondan başka da bi sürü komplikasyonu varmış su azalmasının😟sağlıcakla doğar inşallah yavrum 🤲🏻
BFerayeY hatice333333 çıktık cNım öğlen. Şükür iyiyim de süt hala yok. Ve daha bu saate kadar 1 saat anca uyudum sen naptın
hatice333333 BFerayeY aynen bendede uyku yok dediğin gibi sütte yok arada mama veriyorum bugün dikişlerimde çok ağrıyo niyeyse hiç dinlenmedik ondandır sanirim
BFerayeY Smyyekngl canım içtiğim suyu kimse içmez akıntılarım hep vardı ben hep normal sanıyordum bide idrar la gitmş sanırım
Smyyekngl Nursemom bebeğin içinde bulunduğu su akıyor o açıklıktan enfeksiyon kapabilir canm çok araştırmıştm ben
Nursemom Smyyekngl yarın kontrolümüz var bakalım inşallah zamanı gelmiştir artık ta sağlıcakla alırım kucağıma yavrumu🙇♀️🤲🏻👼🏻