BFerayeY benimde 37+5 oldu. Geçen hafta suyu sınırda 40haftaya kalmaz demişti 😟Perşembe yine bakacak bende sezeryan istiyorum artık normal Doğum hakkında konuştuk bugün arkadaşımla 40gün önce Doğum yapmıştı. Normal yapamazmışım ben öyle bi anlattı ki sancılar sırasında kesin bayılırım Allah korusun 😔 Allah sağlıcakla büyütmeyi nasip eder inşallah hayırlı olsun ❤️👼🏻🤲🏻