Zeynep8188 Bulut74 en rahatı normal demeniz moral bozuyor ve strese sokuyor tabiki bebeğime odaklı ve mutluyum ama sizin gibi normal doğumu bu kadar övenler mecburi sezeryan olacaklara iyi şeyler hissettirmiyor kusura bakmayın
Tazee-annee ebrejder tamamen doktorun tecrubesi iyiligi bencede doktorundan yana sansliysan eminsen korkma her iki dogumdanda