Zeynep8188 agresifleşme sakin ol, korkutacak bişey yazmadım! Yazımı iyi oku hangisinde iyi hissedeceksen onu yap dedim. Lütfen gece gece bana çatma, sen nasıl doğurmak istiyorsan öyle doğur. Burda kimseye kimseye böyle dogur, söyle dogur demiyor. Sadece deneyimlerini, gördüklerini paylaşıyor. Hani hangi Doğum şekli olursa olsun, acıyor, sızlıyor, zorluyor. Ama ömürlük değil Eninde sonunda geçiyor. Şimdi benle uğraşmayı bırak ve bebeğini kucağına almaya odaklan iyi geceler..