Zeyzey20 bnmde cevremde hamileyke sigara icen br arkadasim vardi kirkinci haftada 2300 dogurdu bir omur icersiniz dokuz ay icmezseniz bisey olmaz.sigara gelisim.geriligi anne karninda ani ölum riskini beraberinde getirior belki bilmedigim bi cok zarari var, doktor dogumdan sonra hala icmeye devam edersen bebegin hic hastaliktan kurtulmaz buyumez gelisimi geri olur demis eyvahkeske dememk icin bnce sabirli olun icmeyin inanin bir ay sonra aliskanlik olur zorlanmazsaniz bnde sigara ictim iki sene once biraktim birakirken ki ruh halini cok iyi biliyorumm bnde hamileyim birakin sigara icmeyi cay tiryakisi olarak cay bile icmiyorumm...