srfnr Melekklc bizede hediye geldi ama kac kisiye sorduysam.sakin alma dediler bende gidip degstricem bence sende desgtr kimse memnun degil
Dgrm16 Benim eski arabam Beneto idi...biz sevmedik sattık 2.ye paraya kiydik ;)kanz proxima aldım hayırlısı bakalım
Gmzyrli Arkadaşlar İnegöl'e taşınıyorum 20. Haftada ayrıntılı ultrasona giricem. Önerebileceğiniz bir doktor var mı Sanırım yine perinatolog bakıyor İyi muamele yapan doğru düzdün cd fotoğraf veren bir hastane klinik olursa sevinirim Özel devlet farketmez
Simges Gmzyrli ben jimerde yaptırdım 350 tl , bütün çektiklerini cdye verio 10-15 tane resim verio birde yüzünün güzel gözüktüğü bi resmini basıo renkli olarak 45 dakika sürdü herşeyi incelemek için çok uğraştı biz memnun kaldık.
YeniAmne Merhaba anneler, ben genç bir anneyim haliyle nekadar bilgili olsamda tecrübeli değilim. Tecrübeli ve bilgili olarak hepbirlikte bildiklerimizi birbirimizle paylaşmaya fikirleşmeye? Şu güzel havaların tadını çocuklarımızla kaynaşarak sosyalleşmeye ? Varmısınız? Anneliğe ve bebeklerek dair herşeyi konuşalım kahvaltılar düzenleyelim isteyenler olursa çocuklarımızla etkinlikler yapalım her konuda konuşalım.. Bunun için bir instagram hesabı açtım kolay olsun bizim için diye isteyenler buyursunlar gelsinler AKTİFANNE @aktifanneee 👼🏻🙃
Yasemincgrc srfnr 25+3 kiyafetler bi kac eksik disinda bitti sayilor :) bebek arabasi olarak hepsi buradadan casual quatro aldik bebek odasi konusunda beklemedeyiz bi kac haftaya alicak gibiyiz internet uzerinden 👍🏻🥰