srfnr takibe aldım başlığı :) 25+0 ım şu an ve alışverişe geçen hafta başladık.
Dr bana evde yatış verdiği için ben trendyoldan bebişe tulum zıbın vs aldım, kükürtlü’de oturuyorum, ben seçtim kayınvalidem gidip bimbo bebeden hastane çıkışı ve bebek çantası aldı, eşim de pazar günü mobilyacı gezdi, bi model beğendik bebek odasını caploonba dan almaya karar verdik.
Vira bismillah! Oldu bu :)