Deletedmom6373 Benim demirim 1.8 di hamile kaldığımda. 1 aydır kan ilacı kullanıyorum 19 haftalık oldum tahlil yaptırmadım henüz çıktı mı bilmiyorum ama doktorum ilaçla yükselir dedi. Eğer yükselmezse doğuma yakın Demir serumu takviyesi yaparız dedi korkma o şekilde serum denersin yükselir.