Deletedmom6373 ilk hamile kaldığımda 7’yi sonra 6’lara düştü doktor da bana yüksek düşük riski yazdı dahiliyeye gönderdi. Özel hastanede ferinject yaptırdım canım 9.7 oldu sonra el yapımı keçiboynuzu pekmezi içtim günde bir yemek kaşığı kısa sürede 12 oldu sonra 13’e yaklaştı. Keçiboynuzu gerçekten işe yarıyor üzüm pekmezinden ziyade keçiboynuzu iç varsa kan hapıyla birlikte