Nslhnn Anneler 11 haftalık gebeyim . cinsiyeti çok merak ediyorum sizce haftaya gitsem cinsiyet belli olurmu
Zehramali Nslhnn erkekse hemen gösterıyor kendını ama tabi değişebiliyorda sen ve şansin ben 11de öğrendim değişmedi
Zlmdmrhn Nslhnn bende 11+2 çok merak ediyorum haftaya benim ki de acaba belli olur mu ki.ikili test yapipılacak.öncelikle sağlıklı olması tabikide ama alışveriş yapmak için çok heyecanlanıyorum.🥰
Gulhan12 Nslhnn canım ben 12 haftada öğrendim doktorum görmek için baya uğrastı 2 kere ultorsna girdim sırf :) Erkek dedi 22 haftalık olduk hala erkek değişmedi☺️
sevgitekes Nslhnn ben 11+3 te gittim erkek pipisini gördüm dedi doktorum özelde 15 te yine gitcem netlessin diye burda değişeni çok duydum ondan
Zlmdmrhn Zehramali aslında duymuştum bunu.erkek olduğu zaman erken anlaşılıyor.ama bazı doktorlar da sanki inat gibi söylemiyorlarmış.
Minikkkuzummm Zehramali Ayy değişmez dimi😍 Erkek deyip kız çıkan olmuş mudur.. 12 haftalıkken söyledi bize. Erkek ismi düşünürken buluyorum kendimi😊
BusraCk Zlmdmrhn Zamanında annem benim 2.5 aylıkken kız olduğumu öğrenmiş bu bence birazda bebeğin kendini göstermesine bağlı. Bende bebegimi 2.5 aylıkken öğrenmiştim
Nslhnn Devlette demiyolar diye duydum o yüzden özel düşünüyorum .bide hep erkek hissettim hiç kız geçmedi içimden rüyamda da gördüm birazda ona güveniyorum☺
Minikkkuzummm Nslhnn Ben de erkek hissettim hep. Hatta bana bekarlığımdan beri senin çıtı pıtı bi kızın olsun derlerdi ben de öyle isterdim ama ısrarla erkek geçiyor şimdi içimden. His tir herhalde 😊
Deletedmom133 Nslhnn söylüyorlar canım benim devlette arkadaş ta bende devletteyiz söylediler gitmeden yarım saat 1 saat önce çikolata ye çöl faydasını gördüm ben😀
as_af Nslhnn 1 hafta icinde devletede gittim ozelede devlettrki drum soylemedi ozeldeki kiz dedi. Ama ruyamda 2 kere erkek gördüm:)
Zlmdmrhn Nslhnn ben en son 8 haftalıkken gittim 1 ay sonra gel dedi doktor.8 de de hiç bişey anlaşılmıyor zaten.
Zlmdmrhn Gulhan12 darısı da bize inşallah bazıları erkenden öğreniyor bazıları da 20 hafta ve hala göstermedi diyorlar çok korkuyorum benim ki öyle olursa 🥰
Haticeilginaz Canım ben 10+6 haftaligim bugün doktorum yüzde 90 kiz dedi 😍😍 ama ultrason cihazı 4d tecrübelide bir doktor yanilmiyor 😍😍 bence sende bı tahmin alabilirsin ultrason cihazi iyiyse 😍
Zlmdmrhn Haticeilginaz ayyyy maşallah negüzel yaa.evet bence de doktorun tecrübesi çok ama çok önemli
Haticeilginaz Zlmdmrhn herkes erkek diye hissediyodu ben hep kız olcak diyodum anneler hissediyo 😍 ikinci kızım oluyo 🤗🤗🤗