EdaaEymen olmaz mı, hiç oturmayan ben artık adım atasım gelmiyor o baskıdan sebep, birde labodan çıkamamak var. Afedersin de idrar yaparken kendim salmıyorum bile sanki oturduğum an kendiliğinden gidiyor mesanede öyle bir baskı var siz de var mı bu durum ?