Zeytinusss benim sizinki kadar ilerde değil haftam ama bana doktor ıslaklık olabilir korkma demişti bu dönemde ara ara çiş de kaçar, akıntı da artar tada çabuk terlersin demişti. Su olsa mutlaka anlarsın zaten öyle bir durumda direk acile veya bana gelin demişti yanılmıyorsam kaçan su mu diye ph kağıdı yerleştiriyorsun iç çamaşıra ona göre bakılıyor bir de. Doktorun en güZel yönlendirmeyi yapar zaten içini ferah tut