CCDGN işte sezeryanada hep önceden karar verılıp gun alınıyor ya. Bana şimdi herhangı bır sebepten sen dogum yapamazsın bebegının şöyle bır rıskı var derse o zaman ben bunu cok sıkıntı yaparım tabı rıske atamam :) ama dıyorum ki bir yandanda eger oyle bırsey derse o zaman baska bır doktora danısayım ve karar vereyım. Yanı bır yanım sımdı degıstır dıyor, dıger yanım bekle kararsızım 🙈