MENUR Balık yağı değilde canım.. Balık takviyeli imom yada regenesis gibi bi ilaç alabilirsin ben imom kullanıyorum içeriklerini bi incele derim
[silindi] Benim anneme dua edin lütfen. Çok hasta. Her yeri hortumlar vs. Hamile olduğuma hem seviniyorum hem şaşkınım. Oğlumun olmasını çok istiyor 5 haftalığım anneme diyemedim. Cinsiyeti öğrenmeyi bekliyorum. Ona gidip ‘ANNEEEEE ERKEK TORUNUN OLACAK’ demeyi çok istiyorum. Hamilelerin duaları kabul olur. Lütfen lütfen bana dua edin Rabbim eli ayağı düzgün oğul evladı versin bana. Annemde mutlu olsun😢
Mlkemrecre [silindi] [silindi] Allah acil şifalar versin canm Rabbim yar ve yardımcınız olsun inŞAllah torununu görmek nasip olur😔
Minnaktontis Mlkemrecre bende kullanıyorum Solgarınki en iyi onu kullandım bitti şimdi onun gibi iyi olan var doktorum onuda verdi onunda adı krilom içmek gerekiyor ztn doktor kendı diyor
Cankusssssss Bende ocean mumy kullandım ama bıraktım yeni doktor dedi ki decavit kullanıyorsan balık yağına gerek yok