Mlkemrecre KıZlar doktor bıgun balık yağı verdi kullanan varmı yaz aylarına denk geldiği için kullanma diyen oldu..yardımcı olursnız sevinirim..
Dorukunannesi95 Mlkemrecre doktor sana yazalim mi dedi eşim de hemen haftada 2 kez taze tüketsek karsilar mi diye girdi lafa Allahtan girmiş ben kullanmıyorum taze taze tuketiyorum canim en sagliklisi bence
Mlkemrecre Depresif_polyanna evet vitamin Zaten ancak bi yakınım bebekte bişey oluşuyormuş dedi bnde araştırırım dedim
Mavigozunannesi Mlkemrecre ne oluyor muş ki asıl yazın balık yagi kullanmak gerekir balık yenmiyo çünkü yazın ben 30 haftaligim basından beri kullanıyorum hem balık hapı hem vitamin hemde kan ilacı balık yediğin günler alma dedi sadece dr um
MiniAzra Mlkemrecre ben ilk aydan beri kullanıyorum imom omega 9.kutum bi faydası oldumu olmadimi bilmiyorum ama kan değerlerim hep çok iyiydi. Bu haftaya kadar başka bi ilaç kullanmadım şimdi zerrozinc kullanıyorum ayriyetten
oykusss MiniAzra Aynen bende 5.haftamdan beri kullanıyorum benim doktorum verdiyse iyidir . Hatta gebelik boyunca devam edicez dedi. Hiçbir sorun da yok bütün vitaminlerde var içinde 😊
Tugcehar87 Mlkemrecre bende 3 aydan beri kullanıyorum hapınızı buzdolabında yada evinizin serin bir yerinde saklayın o olayı bende araştırdım 25 derecenin altında saklanmalı diyor
Masalfatma Mlkemrecre Bende imom kullanıyorum ne kadar balık yensede o içindeki vitamini tam olarak karşılamıyor bebeğin beyin goz gelişimine katkı sağlıyor
Bgun Mlkemrecre ben kullanmıyorum canım haftada 1 balık tüketiyorum.Balık yağını ve vitaminleri doktorum tavsiye etmiyor pek.