kocisininprensesi Rahimeonurr evet bu dönemde olur tazesi, tadı da yapabilen için güzeldir gerçekten. İki hafta oldu çıkalı, iki haftadır pazardan alır temizler yıkar yaparım miss😍
Ozlmkrt Ben madımak dışında yöremizdeki bir çok ot çeşidini tüketmeye hala devam ediyorum 😊zararı olsa annemlerde bugune kadar yemiş bir şey olmamış hepsinde ayrı vitamin var doğal sonuçta yıllardır tüketilen şeyler.Yine de tercih senin canım
Seydaruzgar Rahimeonurr canim ben tokatlayım madımak yemeğimiz meşhur bizim çok güzel olur çokta faydalı bencede yemelisin
kocisininprensesi Rahimeonurr ye ye. Benim kayınvalidem sivaslı. Bende ondan öğrenmiştim ama çok sevdim ☺️
serdenli Rahimeonurr bende ilk kez eşimin memleketinde gördüm karadenizliym normalde ot kısmıyla aram iyidir ama madımak pek bana göre değil yiyemedim ben😊
Ayguns Rahimeonurr sivaslıyım Madımak bizim yöremize ait çok besleyici olduğunu söylerler annemde hamile kaldığımdan beri bikaç kez pişirdi tavsiye ederim lezzetli bir yemek 😊
Aselmelegim Rahimeonurr Evet dogru soylemis faydali ben cok severim bide üzerine sarımsaklı yoğurt:) gecen hafta kayinvalidem yapmıştı yemiştim
Semuss Rahimeonurr bende hamileliğimin basında yemiştim çok güzel ben çok seviyorum bi zararıda olmadı ıspanak gibi
GizemBurak Rahimeonurr ben yedim canim ıspanakdan bi farki yok yogurtla tuketeblrsnz ister sarimsakli ister sade