yapoo04 canım özele git bence benim ilk doğumum devlette oldu ağzımın payını bi güzel aldım doğuma perşembe günü öğleden sonra 2 gibi girmiştim suni sancı verdiler çünkü günüm dolmamıştı her neyse cuma günü 12 de sezaryana girdim o kadar sancıya rağmen açılmam olmamıştı baktın gördün açılma olmuyor al sezaryana demi cuma günü kusmaya başladım ben suyumu patlattılar bi baktılar kakasını yapmış bebek hemen sezaryana aldılar çok şükür yememiş kakasını ama boğazında mikrop oluşmuş oğlum gitgide ne mama içmeye başladı ne beni emdi 3 aylıktı 3.5 kiloydu en son çare ankaraya gittik boğazındaki mikropu gördüler antibiyotik tedavisi ile bitirdiler çok şükür kilo almaya başladı yani uzun lafın kısası özel hastaneye git devlet hastanesinde ilgilenmiyorlar bile doğru düzgün ben şimdi hamileyim Allahın izniyle inşallah özel hastaneye gitcem