Kovaburcu bir kac saat once biri paylawmiwti devlet hastanesinde nasil tavir yapildigini ve bebegin cinsiyyetini soylememesini o yuzden sordum acaba para vermiyosunuz diyemi boyle yapiyolar
Bizdede ozeller cok paha o yuzden devlete gidiyorum bende ama tum doktorlar para aliyor bazisi ne verirsen tamam diyor bazisi kendisine gore para diyor o yuzden cogu insangibi davraniyor ama parasini vermeee bura devlet hastanesi de bak nasil tavir yapiyo ikinci kec neler soyluyor adamin yuzune